Obezbeđivanje i praćenje dobrobiti, postignuća i razvoja učenika

Praćenje i podsticanje postignuća učenika

Opis standarda (direktori osnovnih i srednjih škola): Direktor prati i podstiče učenike na rad i rezultate.

 

Obezbeđivanje i praćenje dobrobiti i razvoja deteta

Opis standarda (direktori predškolskih ustanova): Direktor uspostavlja radno okruženje u kome se podstiče i prati dečji razvoj i napredovanje.

 

Naziv Autor Godina
Probni završni ispiti (2016-2017) Zavod za vrednovanje kvaliteta obrazovanja i vaspitanja 2016-2017
Izveštaji o realizaciji i rezultatima završnih ispita na kraju osnovnog obrazovanja i vaspitanja Zavod za vrednovanje kvaliteta obrazovanja i vaspitanja 2010-2017
Međunarodno istraživanje postignuća učenika iz matematike i prirodnih nauka (TIMSS 2015) - Sažetak glavnih nalaza Milica Marušić, Nikoleta Gutvajn, Ivana Jakšić 2016
TIMSS 2015 u Srbiji - Glavni nalazi Milica Marušić Jablanović 2016
Faktori postignuća učenika u oblasti matematike u studiji TIMSS 2015 Ivana Jakšić 2016
Opšti standardi postignuća u delu opšteobrazovnih predmeta za kraj srednjeg obrazovanja - Priručnici za nastavnike Zavod za vrednovanje kvaliteta obrazovanja i vaspitanja 2015
Pedagoški modeli evaluacije i strategije razvijanja kvaliteta obrazovanja Urednici: Dragana Pavlović Breneselović, Živka Krnjaja, Lidija Radulović 2014
Opšti standardi postignuća u delu opšteobrazovnih predmeta za kraj srednjeg obrazovanja Zavod za vrednovanje kvaliteta obrazovanja i vaspitanja 2013
Opšti standardi postignuća za osnovno obrazovanje odraslih Zavod za vrednovanje kvaliteta obrazovanja i vaspit 2013
Standardi opštih međupredmetnih kompetencija za kraj srednjeg obrazovanja Zavod za vrednovanje kvaliteta obrazovanja i vaspitanja 2013
Ključne kompetencije mladih u Srbiji u PISA 2009 ogledalu Aleksandar Baucal 2012
Obrazovna postignuća učenika iz Srbije u istraživanju timss 2011 Slobodanka Gašić-Pavišić, Dejan Stanković 2012
Standardi postignuća – obrazovni standardi za kraj prvog ciklusa obaveznog obrazovanja i vaspitanja Zavod za vrednovanje kvaliteta obrazovanja i vaspitanja 2011
Računarski testovi znanja u softverskom paketu Moodle Srđan Verbić i Boris Tomić 2010
Ključna znanja iz prošlosti u nastavnim predmetima Svet oko nas i Priroda i društvo kao osnova za učenje Istorije Gordana Josimov, Ljiljana Novković, Biljana Stojanović, Arsen Đurović, Vidosava Grahovac, Veljko Banđur 2010
Obrazovni standardi za kraj obaveznog obrazovanja Zavod za vrednovanje kvaliteta obrazovanja i vaspitanja 2010
Kvalitet i pravednost obrazovanja u Srbiji: obrazovne šanse siromašnih - analiza podataka PISA 2003 i 2006 Aleksandar Baucal, Dragica Pavlović Babić 2009
Matematička pismenost PISA 2003 i PISA 2006 Dragica Pavlović Babić, Aleksandar Baucal 2009
Naučna pismenost PISA 2003 i PISA 2006 Dragica Pavlović Babić, Aleksandar Baucal, Dobrinka Kuzmanović 2009
Razumevanje pročitanog PISA 2003 i PISA 2006 Dragica Pavlović Babić, Aleksandar Baucal 2009
Izveštaj o realizaciji on­line testiranja iz Prirode i društva za učenike četvrtog razreda (maj 2009) Srđan Verbić, Boris Tomić, Vesna Kartal 2009
Ključni pojmovi za kraj obaveznog osnovnog obrazovanja - ISTORIJA Snežana Ferjančić, Marko Šuica, Suzana Rajić, Ljubodrag Dimić, Arsen Đurović, Dragica Koljanin, Vidosava Grahovac 2008
Prijemni ispit za upis na fakultete: predlog za objedinjeni prijemni ispit Urednik: Aleksandar Baucal 2007
Nacionalno testiranje učenika 4. razreda osnovne škole Zavod za vrednovanje kvaliteta obrazovanja i vaspitanja 2007
Obrazovna postignuća učenika trećeg razreda - nacionalno testiranje 2004 Zavod za vrednovanje kvaliteta obrazovanja i vaspitanja 2006
Zbirka modela zadataka (sa nivoima postignuća) - Srpski jezik i matematika za treći razred Zavod za vrednovanje kvaliteta obrazovanja i vaspitanja 2006
Kriterijumski testovi za 7. razred - Srpski jezik i Matematika Zavod za vrednovanje kvaliteta obrazovanja i vaspitanja Nedatirano
Kriterijumski testovi za 4. razred - Srpski jezik, Matematika i Priroda i društvo Zavod za vrednovanje kvaliteta obrazovanja i vaspitanja Nedatirano
Testovi sa prethodnih završnih ispita Zavod za vrednovanje kvaliteta obrazovanja i vaspitanja Više godina
Rezultati završnog ispita i njihova upotreba - Film Zavod za vrednovanje kvaliteta obrazovanja i vaspitanja Nedatirano
Izveštaji o realizaciji i rezultatima završnih ispita na kraju osnovnog obrazovanja i vaspitanja (2010-2017) Zavod za vrednovanje kvaliteta obrazovanja i vaspitanja Više godina

Naziv

Autor

Godina

Continuous assessment for improved teaching and learning: a critical review to inform policy and practice Joshua A. Muskin 2017  
Assessment in focus - A guide to helping ‘hard to spot’ children   Greg Watson 2016
Assessment in focus - Data and the whole pupil view Alastair Durno 2016
TIMSS 2015 International Results in Mathematics Mullis, I. V. S., Martin, M. O., Foy, P., & Hooper, M. 2016
TIMSS 2015 International Results in Science Martin, M. O., Mullis, I. V. S., Foy, P., & Hooper, M. 2016
PISA 2015 Results (Volume I) Excellence and Equity in Education OECD 2016
PISA 2012 Results: What Students Know and Can Do -Student Performance in Mathematics, Reading and Science (Volume I) OECD 2014
TIMSS 2011 International Results in Mathematics Mullis, I.V.S., Martin, M.O., Foy, P., & Arora, A. 2012
TIMSS 2011 International Results in Science Martin, M.O., Mullis, I.V.S., Foy, P., & Stanco, G.M. 2012
PISA 2009 Results:What Students Know and Can Do - Student performance in reading, mathematics and science (Volume I) OECD 2010
TIMSS 2007 International Mathematics Report Mullis, I.V.S., Martin, M.O., & Foy, P. 2008
TIMSS 2007 International Science Report Martin, M.O., Mullis, I.V.S., & Foy, P. 2008
PISA 2006 Science Competencies for Tomorrow’s World (Volume 1: Analysis) OECD 2007
TIMSS 2003 International Mathematics Report Mullis, I.V.S., Martin, M.O., Gonzalez, E.J., & Chrostowski, S.J. 2004
TIMSS 2003 International Science Report Martin, M.O., Mullis, I.V.S., Gonzalez, E.J., & Chrostowski, S.J. 2004
The role of assessment in a learning culture Lorrie Shepard 2000
The role of teachers in the assessment of learning Assessment Reform Group Nedatirano