Razvoj kulture učenja
Razvoj kulture učenja
Opis standarda (direktori osnovnih i srednjih škola): Direktor razvija i promoviše vrednosti učenja i razvija školu kao zajednicu celoživotnog učenja.
Razvoj kulture vaspitno-obrazovnog rada
Opis standarda (direktori predškolskih ustanova): Direktor razvija i promoviše vrednosti vaspitanja i obrazovanja i predškolsku ustanovu kao zajednicu celoživotnog učenja.
|
Naziv |
Autor |
Godina |
| Kaleidoskop: Projektni pristup učenju | Živka Krnjaja Dragana Pavlović Breneselović | 2017 |
| Pedagoški pristup Trolist: podsticaj za saradnju, stvaralaštvo i inicijativu - priručnik za škole | Urednici: Jasmina Šefer, Dejan Stanković, Ivana Đerić i Vladimir Džinović | 2015 |
| Identitet profesije pedagog u savremenom obrazovanju | Urednici: Nataša Matović, Vera Spasenović, Radovan Antonijević | 2014 |
| Pedagog između teorije i prakse – zbornik radova | Urednici: Živka Krnjaja, Dragana Pavlović Breneselović, Katarina Popović | 2013 |
| Stvaralaštvo, inicijativa i saradnja u nastavnim predmetima | Urednice: Đurđica Komlenović, Jasmina Šefer | 2013 |
| Stvaralaštvo, inicijativa i saradnja: Novi pristup obrazovanju I deo | Urednice: Jasmina Šefer, Slavica Ševkušić | 2012 |
| Stvaralaštvo, inicijativa i saradnja: Implikacije za obrazovnu praksu, II deo | Urednice: Jasmina Šefer, Jelena Radišić | 2012 |
| Strategija karijernog vođenja i savetovanja u Republici Srbiji | Vlada Republike Srbije | 2010 |
|
Naziv |
Autor |
Godina |
| What Makes a School a Learning Organisation? | Marco Kools, Louise Stoll | 2016 |
| Professional learning community | Shirley M. Hord | 2009 |
| What Is a “Professional Learning Community”? | Richard DuFour | 2004 |
| Leading for Learning: Reflective Tools for School and District Leaders. CTP Research Report. | MS Knapp, MA Copland, JE Talbert | 2003 |
| Leading for Learning: Reflective Tools for School and District Leaders. CTP Research Report. | MS Knapp, MA Copland, JE Talbert | 2003 |
| A dynamic theory of organizational knowledge creation | Ikujiro Nonaka | 1994 |