Rukovođenje vaspitno obrazovnim procesom

Standardi kompetencija se odnose na direktore svih ustanova, s tim da je samo u okviru prve oblasti napravljena razlika između standarda koji se odnose na direktore predškolskih ustanova i direktore škola, što odgovara razlikama koje postoje u prirodi delatnosti ovih ustanova.

 

Standardi za direktore predškolskih ustanova:

1.1.1. Razvoj kulture vaspitno-obrazovnog rada

1.1.2. Stvaranje zdravih i bezbednih uslova za učenje i razvoj deteta

1.1.3. Razvoj i osiguranje kvaliteta vaspitno-obrazovnog procesa u

predškolskoj ustanovi

1.1.4. Obezbeđivanje inkluzivnog pristupa u vaspitno-obrazovnom procesu

1.1.5. Obezbeđivanje i praćenje dobrobiti i razvoja deteta

 

Standardi za direktore osnovnih i srednjih škola:

1.2.1. Razvoj kulture učenja

1.2.2. Stvaranje zdravih i bezbednih uslova za učenje i razvoj učenika

1.2.3. Razvoj i osiguranje kvaliteta nastavnog i vaspitnog procesa u školi

1.2.4. Obezbeđenje inkluzivnog pristupa u obrazovno-vaspitnom procesu

1.2.5. Praćenje i podsticanje postignuća učenika